Jag är den sööötaste katten som finns!

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Ledsen! :(

Av Dino Snyggast - 25 juni 2011 18:07

Tjenare! :) Jag är ganska ledsen nu faktiskt.. alla mina ägare bara helt plötsligt åkte iväg :O Fast nu är bera, mattes mamma  här :D men matte och tanya kommer hem på tisdag tror jag!! :( jag fick inte följa med. Dom är dumma! På julafton va jag ensam hemma, på min födesledag va inte tanya hemma och nu på midsommar lämnade alla 3 mig igen. TASKIGT DEN!

 

Jag är avis på dom också för dom har träffat min flickven Amanda! Men inte jag, inte snelt den! :(

 

          

 
 
Tanya

Tanya

25 juni 2011 18:26

Min lilla bebis... bli inte ledsen! Du måste förstå att vi har ett liv utanför vårt hem också, utan dig ibland alltså... Det blir så älskling, vi kan inte jämt vara hemma dygnet runt bara för att du blir lite ledsen. Det är ju inte så att vi lämnar dig ensamma dygnet runt, speciellt inte jag. Det vet du hjärtat :) . Så du måste förstå att vi inte alltid kan vara hemma när det är högtider och sånt :P . Men jag älskar dig min bästaste sötaste Dino. :* . Jag saknar dig, vi ses snart lilla gubben! :D

http://www.Tani.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dino Snyggast - 5 augusti 2011 14:20

Tjenare alla snyggingar! fast fortfarande så är jag snyggast :D Jag har inte mått så bra den.. plus att jag har haft helt fullt upp! Jag måste ju ständigt tänka på att va snygg ju :D Men nu ska jag börja blogg igen, jätte bra den. Jag saknar min flic...

Av Dino Snyggast - 20 juni 2011 11:36


Hejsan den!   idag har matte tyckt synd om mig för att jag är så uttråkad!! Jag vill ut och leka i de fria men det fattar inte hon!! :( Jag har ätit idag, blötmat med kycklingsmak, jätte gott den! Jag har även tittat på tv. Animal planet hihi. Jag ko...

Av Dino Snyggast - 19 juni 2011 21:03

Hejsan!! Idag har jag vart med om 2 busiga äventyr :D det första va att idag så kom mattes mormor för att hälsa på, sen när hon skulle gå hem så rymde jag ut i trappen hihihi! Matte va tvungen att jaga mig i typ 10 minuter upp och ner i trappen :D de...

Presentation


Hejsan! Det är jag som är katten Dino. Just nu är du inne på min blogg, tack för det :) Jag bloggar om mitt underbara liv med min familj som verkligen har gjort mig bortskämd!

Läs bloggen och följ med mig och matte på alla våra galna äventyr :D

Omröstning

Visst är jag snyggast i världen?
 Ja
 Jaa såklart!!
 Ja, Jag önska att du vore min katt :)
 VÄRLDENS SNYGGASTE
 Kanske

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards